Skip to main content

Zaawansowane funkcje wsparcia użytkowników, rejestracja sesji supportowych

BeyondTrust Remote Support pozwala na natychmiastowe, bezpieczne i niezawodne wsparcie zdalne dla użytkowników, zarówno we własnej sieci jak i poza nią. Rozwiązanie wspiera szereg systemów, m.in. Windows, Mac OSX, iOS, Android.

Funkcje i możliwości

Obsługa czatu

Zaawansowane rozwiązania supportowe BeyondTrust umożliwiają świadczenie wsparcia z wykorzystaniem funkcji Click-to-Chat, które w każdej chwili może zostać rozszerzone do udostępniania ekranu i przejęcia kontroli, bez utraty kontaktu z użytkownikiem.

Wsparcie wielu platform

System wspiera urządzenia z systemami Windows, Mac OSX, Linux, iOS i Android. Obsługuje także starsze urządzenia wykorzystując protokoły RDP, Telnet, SSH i VNC.

Granularne uprawnienia i role

Precyzyjne zarządzanie zespołami, użytkownikami, rolami i ustawieniami sesji, pozwala zastosować zasadę najmniejszego uprzywilejowania na poziomie nadawanego dostępu.

Aktywna współpraca

Dzięki aktywnej współpracy pomiędzy użytkownikiem i członkiem zespołu Service Desk, rozwiązywanie problemów jest znacznie szybsze. Możliwość zdefiniowania ścieżki eskalacji dla odpowiednich zasobów pozwala angażować odpowiednie osoby do odpowiednich działań, zwiększając jednocześnie zadowolenie klienta.

Ścieżka audytu z rejestrowaniem sesji

Analiza skuteczności zespołu Service Desk i rejestracja aktywności w trakcie sesji, pozwala prześledzić ścieżkę audytu na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa, utrzymania zgodności i przeprowadzenia szkoleń.

Wsparcie z przeglądarki

Konsola Web oparta o technologię HTML5 pozwala na bezpieczne, zdalne wsparcie z dowolnej przeglądarki, bez konieczności pobierania dodatkowych narzędzi. Pracownicy Service Desk mogą natychmiast rozpocząć rozwiązywanie problemów z dowolnej lokalizacji.

Integracje

Integracja systemu wsparcia zdalnego BeyondTrust z narzędziami ITSM, takimi jak ServiceNow, zewnętrznymi usługami katalogowymi, np. Active Directory, a także z rozwiązaniami do zarządzania poświadczeniami, takimi jak BeyondTrust Password Safe, pozwala sprawnie zaimplementować rozwiązanie w środowisku i dostosować je do własnych procedur.

Personalizacja

Personalizowany interfejs użytkownika pozwala podnosi wiarygodność usługi i zwiększa zaufanie użytkownika, zwiększając jednocześnie bezpieczeństwo dostępu zdalnego.

Wiele opcji wdrożenia

Rozwiązanie może być dostarczone w architekturze fizycznej, wirtualnej lub w chmurowej oraz w elastycznych modelach licencjonowania.

Cechy rozwiązania

Zaawansowane narzędzie

Daj pracownikom Service Desk zaawansowane rozwiązanie do zdalnego wsparcia, by umożliwić im szybkie i bezpieczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.

Ochrona Service Desk

Chroń i rozliczaj swój zespół Service Desk dzięki wbudowanym funkcjom rejestracji sesji supportowych i danych skorelowanych. Upewnij się, że pracownicy Service Desk pracują wydajnie i bezpiecznie.

Nie tylko dostęp zdalny

Rozszerz formę świadczonego wsparcia poprzez obsługę czatu, zdalnego udostępniania kamery, inteligentnej współpracy i innych funkcji wspomagających.

Korzyści biznesowe

Szeroka funkcjonalność

  • Wszechstronne funkcje supportowe.
  • Obsługa czatu.
  • Udostępnianie kamery.
  • Obsługa urządzeń mobilnych.

Compliance

  • Rejestracja sesji supportowych
  • Centralne repozytorium wszystkich działań związanych z pomocą zdalną.

Optymalizacja

  • Gotowe integracje z rozwiązaniami ITSM.
  • Zaawansowane API.