BeyondTrust Remote Support pozwala na natychmiastowe, bezpieczne i niezawodne wsparcie zdalne dla użytkowników, zarówno we własnej sieci jak i poza nią. Rozwiązanie wspiera szereg systemów, m.in. Windows, Mac OSX, iOS, Android.
Funkcje i możliwości
Obsługa czatu
Zaawansowane rozwiązania supportowe BeyondTrust umożliwiają świadczenie wsparcia z wykorzystaniem funkcji Click-to-Chat, które w każdej chwili może zostać rozszerzone do udostępniania ekranu i przejęcia kontroli, bez utraty kontaktu z użytkownikiem.
Wsparcie wielu platform
System wspiera urządzenia z systemami Windows, Mac OSX, Linux, iOS i Android. Obsługuje także starsze urządzenia wykorzystując protokoły RDP, Telnet, SSH i VNC.
Granularne uprawnienia i role
Precyzyjne zarządzanie zespołami, użytkownikami, rolami i ustawieniami sesji, pozwala zastosować zasadę najmniejszego uprzywilejowania na poziomie nadawanego dostępu.
Aktywna współpraca
Dzięki aktywnej współpracy pomiędzy użytkownikiem i członkiem zespołu Service Desk, rozwiązywanie problemów jest znacznie szybsze. Możliwość zdefiniowania ścieżki eskalacji dla odpowiednich zasobów pozwala angażować odpowiednie osoby do odpowiednich działań, zwiększając jednocześnie zadowolenie klienta.
Ścieżka audytu z rejestrowaniem sesji
Analiza skuteczności zespołu Service Desk i rejestracja aktywności w trakcie sesji, pozwala prześledzić ścieżkę audytu na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa, utrzymania zgodności i przeprowadzenia szkoleń.
Wsparcie z przeglądarki
Konsola Web oparta o technologię HTML5 pozwala na bezpieczne, zdalne wsparcie z dowolnej przeglądarki, bez konieczności pobierania dodatkowych narzędzi. Pracownicy Service Desk mogą natychmiast rozpocząć rozwiązywanie problemów z dowolnej lokalizacji.
Integracje
Integracja systemu wsparcia zdalnego BeyondTrust z narzędziami ITSM, takimi jak ServiceNow, zewnętrznymi usługami katalogowymi, np. Active Directory, a także z rozwiązaniami do zarządzania poświadczeniami, takimi jak BeyondTrust Password Safe, pozwala sprawnie zaimplementować rozwiązanie w środowisku i dostosować je do własnych procedur.
Personalizacja
Personalizowany interfejs użytkownika pozwala podnosi wiarygodność usługi i zwiększa zaufanie użytkownika, zwiększając jednocześnie bezpieczeństwo dostępu zdalnego.
Wiele opcji wdrożenia
Rozwiązanie może być dostarczone w architekturze fizycznej, wirtualnej lub w chmurowej oraz w elastycznych modelach licencjonowania.
Cechy rozwiązania
Zaawansowane narzędzie
Daj pracownikom Service Desk zaawansowane rozwiązanie do zdalnego wsparcia, by umożliwić im szybkie i bezpieczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
Ochrona Service Desk
Chroń i rozliczaj swój zespół Service Desk dzięki wbudowanym funkcjom rejestracji sesji supportowych i danych skorelowanych. Upewnij się, że pracownicy Service Desk pracują wydajnie i bezpiecznie.
Nie tylko dostęp zdalny
Rozszerz formę świadczonego wsparcia poprzez obsługę czatu, zdalnego udostępniania kamery, inteligentnej współpracy i innych funkcji wspomagających.
Korzyści biznesowe
Szeroka funkcjonalność
- Wszechstronne funkcje supportowe.
- Obsługa czatu.
- Udostępnianie kamery.
- Obsługa urządzeń mobilnych.
Compliance
- Rejestracja sesji supportowych
- Centralne repozytorium wszystkich działań związanych z pomocą zdalną.
Optymalizacja
- Gotowe integracje z rozwiązaniami ITSM.
- Zaawansowane API.